Briefpapier

Briefpapier zorgt ervoor dat je correspondentie een professionele uitstraling heeft. De eerste indruk die verzekeraars, huisartsen en patiënten van een fysiotherapiepraktijk krijgen is vaak blijvend en van groot belang. Briefpapier is een van de manieren waarop zij de praktijk leren kennen. Het is een communicatiemiddel wat ingezet wordt om de visuele identiteit van de praktijk uit te stralen.

  • Formaat: a4

Flyer

Flyers zijn ideaal op het gebied van promotie of goed in te zetten als communicatiemiddel. Veel bedrijven maken gebruik van flyers, maar ook in de fysiobranche is dit communicatiemiddel onmisbaar. Flyers kunnen ingezet worden om patiënten en/of zorgverleners te benaderen, maar natuurlijk ook om informatie te verlenen op het gebied van fysiotherapie.

  • Formaat: a5

Folder

Een folder is ook onderdeel van de huisstijl en hèt communicatiemiddel wil je als fysiotherapeut de zorgverleners, patiënten en medische specialisten informeren. Op het gebied van lay-out, omvang en inhoud biedt dit middel vele mogelijkheden omdat lezers de kans krijgen om de informatie te herlezen wanneer zij dat willen.

  • Formaat: 3-luik a4

Visitekaartjes / afsprakenkaartjes

Ondanks dat we nu in een digitaal tijdperk leven, zijn visitekaartjes nog steeds onmisbaar! Het is een praktisch communicatiemiddel om aan zorgverleners, patiënten en medische specialisten te laten zien aan wie je bent, wat jouw specialisme is binnen de fysiotherapie en waar je werkzaam bent. Ook het visitekaartje is erg belangrijk voor een goede eerste indruk en maakt het natuurlijk deel uit van de boodschap die je achter wil laten als fysiotherapeut zijnde.

 

  • Formaat: 85 x 55 mm

Enveloppe

Met een enveloppe in uw huisstijl is uw post direct herkenbaar. Facturen of brieven aan verwijzers, het is meteen duidelijk wie de afzender is.

Neem contact op

    Uw naam (verplicht)

    Praktijknaam (verplicht)

    Uw e-mail (verplicht)

    Neem contact met mij op aangaande:

    BriefpapierFlyerFolderVisite- / AfsprakenkaartjesEnveloppe