Terugblik op workshop Narrowcasting
We roepen het al veel langer: als praktijkhouder in de fysiotherapie bent u tegenwoordig steeds meer ondernemer. Steeds vaker wordt u geacht te denken in termen van groei, ontwikkeling en continuïteit. U moet als praktijk in beeld zijn, door iedere dag weer je eigen kracht te vertellen. Lastig? Nee, want de beste marketeer is de fysiotherapeut zelf! Immers, wie weet er het meest van de eigen praktijk? Juist, u, de praktijkhouder.
Met die insteek gaf Kirsten Baane – marketing- en communicatieadviseur – afgelopen woensdag een workshop aan een klein gezelschap praktijkhouders over marketing en communicatie in de fysiotherapiewereld. Tijdens deze workshop belichtte ze verschillende tools waarmee u uw praktijk nog sterker in de etalage kunt zetten, waaronder Fydee’s online systeem om wachtkamerpresentaties te draaien in uw praktijk.
U wilt natuurlijk graag dat uw klanten zoveel mogelijk informatie over uw praktijk in handen krijgen. En waar kunt u daar beter mee beginnen dan in uw eigen wachtkamer? Cliënten zijn in wachtruimtes vaak aangewezen op een stapel gedateerde magazines. Met narrowcasting (een wachtkamerpresentatie) veraangenaamt u niet alleen de wachttijd, maar zorgt u ook voor een goede informatievoorziening over uw praktijk. Bekijk de ‘factsheet Wachtkamerpresentatie’ voor meer informatie over dit product.
Nieuwe workshop in september
Dank aan iedereen die aanwezig was. We hopen dat jullie een leerzame en inspirerende avond hebben gehad. Was u deze week helaas niet in de gelegenheid om deel te nemen aan deze workshop? Houd dan onze nieuwsbrief en de activiteitenkalender op onze website goed in de gaten! Voor september staat er namelijk weer een nieuwe workshop gepland.
Impressie van de workshop op woensdag 27 mei 2015: